NAZIV PROJEKTA

Redizajn i tehničko unaprjeđenje mrežne domene svezavjencanje.com.hr

SVRHA I OPRAVDANOST PROJEKTA

Današnji suvremeni, mahom digitalni način života u kojem portal Sve Za Vjenčanje egzistira, sa sobom nosi puno jurnjave, brige i stresa, a premalo vremena za razbibrigu i opuštanje. Živimo u izuzetno turbulentnoj, kako poslovnoj tako i društvenoj okolini, u kojoj smo prezasićeni mnoštvom različitih (često i beskorisnih) podataka koje kruže virtualnim svijetom. Iz gomile podataka koje su postavljene na nepreglednoj količini različitih specijaliziranih ili pak informativnih web stranica koje se tiču organizacije vjenčanja, obradom je potrebno znati izvući informacije koje se mogu korisno interpretirati i upotrijebiti. Prava vrijednost informacije spoznaje se kroz dimenzije pravovremenosti i aktualnosti, relevantnosti, točnosti te preciznosti i pouzdanosti. Kvalitetno protumačeni podaci postaju pouzdane informacije, tj. resursi koji i fizičkim i pravnim osobama u suvremenom poslovanju pružaju konkurentske prednosti. Informacija ima izvanrednu vrijednost jer upravljač informacije može realizirati neki cilj, stvoriti neku novu vrijednost ili istu uskladištiti za drugu priliku. Informacije vladaju današnjim svijetom i postaju strateški resurs koji se prelijeva u znanje koje postaje moć na globalnoj razini. Aktualni poslovni svijet postavlja nove zahtjeve i izazove pred portal Sve Za Vjenčanje koji, nastojeći pronaći nove i zadržati stare tržišne pozicije, prihvaća nova pravila igre i prilagođava svoje poslovanje novim tehnologijama. Shodno tome, novi zathjevi i izazovi pojavljuju se i pred fizičkim osobama (posjetitelji portala, budući mladenci) i pružateljima usluga (npr. sale, bendovi, foto/video studija i sl.) koji na koncu brzo usvajaju novitete te u manjoj ili većoj mjeri mijenjaju svoje obrasce ponašanja i kupovne navike.

Portal Sve Za Vjenčanje aktivan je nešto manje od 2 godine, a već okuplja više od 100 pojedinačnih pružatelja usluga te preko 100 jedinstvenih posjeta dnevno, tj. gotovo 3000 mjesečno, čime kontinuirano ostvaruje linearni rast. Kako bi udovoljio svim prethodno navedenim zahtjevima i izazovima tržišta, portal Sve Za Vjenčanje mora osigurati ljudske, vremenske i ponajviše financijske resurse koji su o ovom trenutku nedostatni. Portal je trenutno fokusiran na područje Splitsko-dalmatinske županije iz koje dolazi većina oglašenih pružatelja usluga. Cilj portala je razvojem nove prilagodljive i optimizirane web stranice i sustava za upravljenje stranicom i sadržajem kroz aktivnosti redizajna web stranice, programiranja, optimizacije za tražilice, upravljanja projektom te vidljivošću i promidžbom, proširiti ciljano tržište na područje cijele Hrvatske. Redizajnom web stranice Sve Za Vjenčanje kroz intuitivno, jednostavno, višestruko prilagodljivo i pristupačno korisničko sučelje potencijalnim klijentima pružit će se jedinstveno korisničko iskustvo koje će zaintrigirati posjetitelje da kvalitetnije pretražuju web stranicu, a samim time efikasnije i efektivnije koriste prikazane proizvode i usluge. Primjenom novih web tehnologija unaprijedit će se mrežna domena i time postići bolja rangiranost na tražilicama te poboljšati vidljivost i online pozicioniranje iste. Implementacijom nove jednostavne tražilice po kategoriji i lokaciji (grad) korisnicima diljem Hrvatske olakšat će se pristup lokalnim i svim ostalim uslugama na području Hrvatske. Uz tražilicu, pružateljima usluga omogućit će se prikaz vlastitih cjenika, posebnih ponuda i popusta, kako bi im se podigla konkurentnost i time posjetiteljima stranice omogućio pristup uslugama po pristupačnijim cijenama. Svaki pružatelj usluga bi kroz vlastiti profil na SZV portalu dobio mogućnost pristupa tržištu cijele RH i na taj način jačao brand i povećao svoju online vidljivost.

Provedbom projekta poboljšat će se nastup web stranice kroz najnovije trendove u razvoju web stranica, optimizirati troškovi obrta i postaviti čvrsto uporište za širenje dosega proizvoda i usluga te modernizaciju poslovanja.

Ukupna vrijednost projekta: 98.750,00 kn
EU sufinanciranje projekta: 74.062,50 kn
Razdoblje provedbe projekta: 18.10.2018. – 18.10.2019.

Kontakt osoba za više informacija:
Petar Varvodić, vlasnik

DIGMAR
E-mail: info@digmar.hr

Više informacija na: https://strukturnifondovi.hr/

Više o operativnom programu Konkuretnost i kohezija: